حذف Send to از راست كليك


از رجيستري وارد مسير زير شويد
:

HKEY_Classes_Root\AllFileSystemObjects\Shellex\cont extmenuhanlers\Sendto


در پنجره سمت راست دستور
Default را بيابيد و روي آن دابل كليك كنيد.

براي حذف Send to بايد مقدار Default را پاك كنيد و بعد F5 را بزنيد تاتغييرات اعمال شود
.

براي اينكه دوباره Send to را داشته باشيد، مقدار Default را برابر

{
BA4C740-9E81-11CF-99D3-00AA004AE837}

قرار دهيد.........


موفق و پیروز باشید