حذف Send to از راست كليك
حذف Send to از راست كليك
از رجيستري وارد مسير زير شويد:
HKEY_Classes_Root\AllFileSystemObjects\Shellex\cont extmenuhanlers\Sendto
در پنجره سمت راست دستور Default را بيابيد و روي آن دابل كليك كنيد.
براي حذف Send to بايد مقدار Default را پاك كنيد و بعد F5 را بزنيد تاتغييرات اعمال شود.
براي اينكه دوباره Send to را داشته باشيد، مقدار Default را برابر
{BA4C740-9E81-11CF-99D3-00AA004AE837}
قرار دهيد.........
موفق و پیروز باشید
از رجيستري وارد مسير زير شويد:
HKEY_Classes_Root\AllFileSystemObjects\Shellex\cont extmenuhanlers\Sendto
در پنجره سمت راست دستور Default را بيابيد و روي آن دابل كليك كنيد.
براي حذف Send to بايد مقدار Default را پاك كنيد و بعد F5 را بزنيد تاتغييرات اعمال شود.
براي اينكه دوباره Send to را داشته باشيد، مقدار Default را برابر
{BA4C740-9E81-11CF-99D3-00AA004AE837}
قرار دهيد.........
موفق و پیروز باشید
+ نوشته شده در پنجشنبه یکم مرداد ۱۳۸۸ ساعت 19:26 توسط محسن صادقی
|