سرانجام نوروز از راه رسيد.

خوب است در سال جديد به ياد داشته باشيم نيكي و احسان به ديگران برترين اعمال نزد خداوند هستند.

به ياد داشته باشيم كه نمیتوانيم دیگران را مجبور کنيم که دوستمان داشته باشند،

اما می توانيم طوری رفتار کنيم که محبوب دیگران شويم

به ياد داشته باشيم که خود را با دیگران مقایسه نکنيم

به ياد داشته باشيم که ثروتمند کسی نیست که دارایی بیشتری دارد

بلکه کسی است که نیاز کمتری دارد

به ياد داشته باشيم دیگران را ببخشيم با عادت کردن به بخشندگي

به ياد داشته باشيم تنها چند ثانیه طول می کشد تا زخمی در قلب کسی که دوستش داریم ایجاد کنیم

ولی سال ها طول می کشد تا آن جراحت را التیام بخشیم

به ياد داشته باشيم کسانی هستند که آن ها ما را از صمیم قلب دوست دارند

ولی نمیدانند چگونه احساسشان را ابراز کنند

به ياد داشته باشيم و بدانيم دو نفر می توانند به یک موضوع واحد نگاه کنند

ولی برداشت آن ها متفاوت باشد

به ياد داشته باشيم که همیشه کافی نیست همدیگر را ببخشيم

بلکه انسان ها باید قادر به بخشش و عفو خود نیز باشند

در پايان به ياد داشته باشيد كه خداوند همواره در كنار ماست...